Regulamin serwisu - Serwis RTV Audio-Video-SAT - ZimTech

Godziny pracy:

pon. - pt. od 10:00 do 18:00
sobota     od 10:00 do 14:00
naprawa modułów programatorów
naprawa modułów sterowania
+48 666 551 662
Przejdź do treści

Regulamin serwisu

  1. Właścicielem zakładu naprawczego jest ZimTech Piotr Zimny ul. Przy Bażantarni 13/31A 02-793 Warszawa, zwany dalej SERWISEM.
  2. Warunkiem przyjęcia przez serwis zlecenia wykonania usługi jest dostarczenie urządzenia do serwisu i podanie niezbędnych danych osobowych, koniecznych do wystawienia zlecenia,  rachunku oraz ewentualnej korespondencji.
  3. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów. Klient dostarczający sprzęt do serwisu zobligowany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych  na dyskach komputerów. Klient może zlecić serwisowi zrobienie kopii i zabezpieczenie danych.
  4. Zlecenia, których wartość nie przekracza 150 zł serwis wykonuje bez uprzedniej konsultacji z Klientem.
  5. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nienaprawionego sprzętu o odmiennych objawach niż został przyjęty. Wynika to z faktu, że naprawa pewnych układów elektronicznych nie zawsze przynosi zamierzony skutek.
  6. Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie wylegitymowanie odbiorcy sprzętu dowodem osobistym.
  7. Zamówione usługi wykonywane są, co do zasady w terminie do 10 dni roboczych. Jeśli termin naprawy miałby się wydłużyć Klient zostanie o tym poinformowany drogą telefoniczną bądź mailową. Jeśli to nie nastąpi, po upływie terminu 10 dni Klient zobowiązany jest do odbioru urządzenia i opłacenia wykonanej usługi.
  8. W przypadku wysyłki uszkodzonego sprzętu do naprawy drogą kurierską, klient jest zobowiązany dołączyć czytelnie wypełniony formularz, który można pobrać ze strony internetowej: http://www.zimtech.com.pl/oferta.html
  9. Wymienione części nie podlegają zwrotowi w myśl ustawy o ochronie środowiska i podlegają utylizacji.
  10. W przypadku, kiedy Klient nie odbierze urządzenia po upływie 14 dni roboczych od dnia zlecenia usługi może zostać naliczana opłata magazynowa w wysokości 2 zł dziennie. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a niewynikający z błędu serwisu, nie zwalnia klienta z opłaty magazynowej.
  11. W przypadku naliczenia opłaty magazynowej, odbiór sprzętu nastąpi po uregulowaniu tej opłaty na rzecz serwisu.
  12. Po upływie 90 dni, nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany, jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne.
  13. Koszt ekspertyzy urządzeń, sprawdzenie modułu sterowania (zawarty w cenniku) pobierany jest w przypadku rezygnacji z naprawy, nie stwierdzenia usterki lub też gdy naprawiane urządzenie jest trwale uszkodzone.
  14. Za nim wyślesz programator sterujący urządzeniem AGD, lokalny serwis lub osoba uprawniona powinna sprawdzić wszystkie elementy i podzespoły tegoż urządzenia : szczotki silnika, silnik, hydrostat, grzałkę, pompę odpływową, elektrozamek oraz elektrozawory czy elementy kontrolujące temperaturę - termostaty.
  15. Jeśli powyższe elementy nie zostaną sprawdzone a moduł trafi do naszego serwisu, może okazać się iż po sprawdzeniu wszystkich elementów biernych oraz pamięci EEPROM nie stwierdzimy uszkodzenia modułu, moduł może zostać potraktowany jako uszkodzony a prawdopodobną przyczyną uszkodzenia może być procesor.
      • uszkodzenie procesora lub kontrolera ze względu na jego złożoność oraz nieprzewidywalność podczas pracy w układzie jest trudna w jego jednoznacznym zdiagnozowaniu
      • wyjątek stanowi pomiar bezpośredni procesora i ewidentne jego uszkodzenie - zwarcie wejścia/wyjścia sygnału I/O lub Vcc do masy lub pomiar odbiegający od normy produktowej danego producenta sprzętu
      • jeśli wszystkie testy przy użyciu dostępnej aparatury pomiarowej przebiegną pomyślnie, moduł traktowany jest jako sprawny, naprawiony
  16. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za błędny montaż naprawionych urządzeń w tym montaż modułów dokonany przez osoby nieuprawnione.
  17. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem
  18. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej http://www.zimtech.com.pl/regulamin-serwisu.html.
  19. Oddając sprzęt do naprawy, klient dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie, której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu.
  20. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.


Copyright © 2016 Serwis RTV ZimTech Piotr Zimny. All Rights Reserved
ZimTech Piotr Zimny
Wróć do spisu treści